Asociaţia pentru protecţia animalelor, PETA, a lansat o campanie controversată în care se subliniază faptul că dacă partenerul de viaţă devine vegan, atunci va avea o activitate sexuală mai intensă, devenind foarte "bun la pat", scrie Daily Mail. Clipul publicitar a stârnit critici în rândul celor care pledează împotriva violenţei domestice.

În reclamă apare o fată care vine de la cumpărături îmbrăcată doar în lenjerie intimă şi o geacă, având la gât un guler cervical, tânăra suferind de "sindromul" WVAKTBOOM (Boyfriend Went Vegan And Knocked the Bottom out of Me- Iubitul meu a devenit vegetarian şi m-a satisfăcut complet).

Acasă este întâmpinată de iubit, care o întreabă dacă se simte mai bine. Se sugerează că noaptea trecută au avut parte de mai multe partide de sex extenuante, tânăra fiind foarte obosită. Cu toate acestea, ea îi zâmbeşte iubitului, pregătindu-se de o altă noapte de sex.

Cu toate că PETA a vrut să sublinieze că a fi vegetarian te face să ai mai multă energie sexuală, din reclamă se înţelege că sexul violent este bun. Din acest motiv, criticile au apărut rapid, acuzând că se promovează violenţa domestică şi că sunt încălcate drepturile femeii.

 

Sursa : www.gandul.info


0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
 

Rețeaua VIF

Ghid pentru victimele violenței sexuale

Discriminari Urbane

Asistență și consiliere pentru violență domestică nonstop și gratuit la 0800 500 333

 

Violență domestică
Educaţie sexuală
Reclamă discriminarea